שר הביטחון למשפחות השכולות: "לא עשינו מרוע, אלא מרצון לשמור עליכן"

    קובי פינקלר 1 Comment on שר הביטחון למשפחות השכולות: "לא עשינו מרוע, אלא מרצון לשמור עליכן"

    שר הביטחון נפתלי בנט ביקר בהר הרצל וחנך את ספר המבקרים הדיגיטאלי בהיכל ההנצחה לחללי צה"ל. בנט התייחס להחלטה להאריך את יום הזיכרון בשבוע בכדי מחשש להדבקה המונית ביום הזיכרון, "אני מבטיח לכן שלא עשינו את זה מרוע, אלא מרצון אמיתי לשמור עליכן"

    בנט מתייחד על קבר חלל צה"ל היום בהר הרצל צילום: משרד הביטחון
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, ביקר היום (שני) בהר הרצל, מלווה בסמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, אריה מועלם. השר פגש את הגברת תמי שלח, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל ושוחח עם משפחות שכולות.

    במהלך הביקור, חנך שר הביטחון בנט את מיצג ספר המבקרים הדיגיטלי בהיכל הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל, המהווה את תחילתו של פרויקט "זיכרון לעד" ומאפשר למבקרים להדליק נר לזכר הנופלים ולהשאיר מסר ערכי בהיכל.

    השר אמר בעת הביקור המיוחד: "אנחנו נמצאים בערב יום הזיכרון ועדיין הרבה מאוד משפחות וחברים מגיעים לבקר את הנופלים, יש חיילים ומפקדים נפלאים שמדברים איתם, זה קורה כבר מיום חמישי שעבר. השנה זה שונה, השנה יום הזיכרון בעצם מתפרס על פני כמעט שבוע, ואני רוצה להודות לחיילים המופלאים שנמצאים פה ובכל בתי העלמין, ולומר למשפחות שאני אוהב אתכן מאוד מאוד ומצטער שהשנה לא התאפשר לעלות ביום הזיכרון עצמו".

    בסיום דבריו פנה שר הביטחון למשפחות ואמר: "אני רק מבטיח שלא עשינו את זה מרוע, אלא מרצון אמיתי לשמור עליכן. אני אוהב אתכן מאוד מאוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות